Hilfe – Wirklich seltsamer Trezor-Bug – kann BSC- und ETH-Wallets nicht finden, stattdessen werden neue Wallets angezeigt

Home Foren Trezor Wallet Hilfe – Wirklich seltsamer Trezor-Bug – kann BSC- und ETH-Wallets nicht finden, stattdessen werden neue Wallets angezeigt

• Dieses Thema hat 7 Antworten sowie 1 Teilnehmer und wurde zuletzt vor vor 1 Jahr, 5 Monaten von karatechopping aktualisiert.
Ansicht von 7 Antwort-Themen
  • Autor
      root_s2yse8vt
      Administrator
      Up
      0
      Down
      ::

Hallo,

Ich benutze meine Trezor mit Metamask schon seit einigen Jahren für ETH und BSC ohne Probleme. Ich habe mich seit ein paar Monaten nicht mehr in meine Trezor eingeloggt und als ich es heute tat, konnte ich keine Transaktionen mit meiner Wallet, die mit meiner Trezor verbunden ist, durchführen. Jedes Mal, wenn ich versuchte, eine Transaktion durchzuführen, schlug sie einfach fehl. Wenn ich jetzt die ETH- und BEP20-Wallet-Adressen überprüfe, stelle ich fest, dass es sich um völlig neue Adressen handelt, die alle leer sind. Ich habe meinen trezor auf einem neuen Computer ausprobiert und sogar einen Neustart durchgeführt, aber nichts ist passiert. Nur diese neuen leeren Wallets. Ich habe in den trezor-Foren nachgeschaut und gesehen, dass einige Leute diesen Fehler angesprochen haben, und es scheint, dass einige es geschafft haben, ihn zu lösen, andere aber nicht. Ich habe eine Menge Geld in diesen Geldbörsen und würde gerne eine Antwort von trezor erhalten, was ich als nächstes tun soll.

simonmales
      Gast
      Up
      0
      Down

When connecting you wallet to MetaMask paginate through the addresses MetaMask.

For some reason people like to pick a really specific one, rather than the first one.

Someone on this subreddit uses the 2095th address MetaMask offers.

jdlostbtv
      Gast
      Up
      0
      Down

It’s 100% a passphrase issue.

Spartra
      Gast
      Up
      0
      Down

Also worth noting that I updated the trezor firmware, updated chrome & metamask. Also tried it on 3 browsers (chrome, firefox and Brave) and another computer with the same error.

Spartra
      Gast
      Up
      0
      Down

Gotcha – how many are there to go through – I looked at the first 200 and they were not the same. The paraphrase one – can you explain that more? I have a paraphrase on a hidden wallet and not the man one but I think it might have asked me for it in the past. Is there a way to turn it on and off?

Spartra
      Gast
      Up
      0
      Down

Does trezor ever do customer service? Would pay a lot to get someone from their team to help on this.

Spartra
      Gast
      Up
      0
      Down

Ok problem solved. No idea why this worked, but I entered the passphrase that was my metamask password and it worked. I swear I never used that before. Either way if you have a similar issue I hope you solve it – everyone here was right that mentioned passphrase. The feeling of thinking you lost everything to getting it all back is insanely good – hope you all have an amazing day!

karatechopping
      Gast
      Up
      0
      Down

You say you did a factory reset. Of what? The Trezor? If so then it’s given you a brand new wallet with a new seed phrase and no longer has the old wallet keys.

Ansicht von 7 Antwort-Themen
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.