Erste Nutzer von trezor safe 3

Home Foren Trezor Wallet Erste Nutzer von trezor safe 3

• Dieses Thema hat 4 Antworten sowie 1 Teilnehmer und wurde zuletzt vor vor 1 Jahr, 2 Monaten von XVX109 aktualisiert.
Ansicht von 4 Antwort-Themen
  • Autor
      root_s2yse8vt
      Administrator
      Up
      0
      Down
      ::

Hallo zusammen,
      Ich habe den Safe 3 vorbestellt, es wird meine erste Geldbörse sein und ich freue mich darauf, meine Kryptowährung von den Börsen abzuheben.
      Allerdings, und obwohl ich sicher bin, dass Trezor viele Tests durchgeführt hat, wäre es nicht möglich, dass es versteckte Bugs gibt, die die Fonds gefährden könnten?
      Wäre es sicherer, 1/2 Monat länger zu warten, um zu sehen, ob die Community in der Lage ist, einen Fehler zu finden, der mit zukünftigen Firmware-Updates behoben wird?
      Oder bin ich einfach nur paranoid und sollte alles in die Wallet schicken, sobald ich sie erhalte?

Ich danke Ihnen

slush0
      Gast
      Up
      0
      Down

From the firmware perspective, Safe 3 is very similar to Model T, which is over 5 years on the market. There’s comprehensive test suite, performing wide variety of on device tests for every commit into the firmware, not talking about human testing and quality control for every firmware release. There’s actually very little chance for coin loss bug introduced in Safe 3.

Creepy-Individual976
      Gast
      Up
      0
      Down

the very first principal of testing is: no one can guaratee a product has zero bug. the longer you wait the better product got tested by the community.

Slaaavo
      Gast
      Up
      0
      Down

I don’t know what bugs do you expect? They’re 10 years on the marker, by far the most experienced company when it comes to hardware wallets. It’s not like the safe three does the fundamentals differently, it’s just more secure.

XVX109
      Gast
      Up
      0
      Down

Hi did you get that? I can see pre-order option only

Ansicht von 4 Antwort-Themen
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.