Wallet Connect funktioniert immer noch nicht!

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  • Dieses Thema hat 4 Antworten sowie 1 Teilnehmer und wurde zuletzt vor vor 1 Jahr, 3 Monaten von Jim-Helpert aktualisiert.
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    • #3110451
      root_s2yse8vt
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      Liebe Community (und auch Ledger-Mitarbeiter) !

      Wie Sie wissen, wurde am 14. Juli die Wallet Connect Funktion abgeschaltet

      Ich führe meine Ledger-Anwendung auf dem Laptop aus und sehe, dass einige Teile davon inaktiv sind (z.B. „Konten“, ich sehe meinen Kontostand nicht)

      Am 21. Juli (gestern) sah ich eine neue Ankündigung, dass Ledger Connect wieder verfügbar ist

      Ok, das ist gut und ich hatte erwartet, dass jetzt alles normal funktioniert.

      Aber nein, in meiner Anwendung ist alles auf dem gleichen Stand geblieben (ich sehe meine „Konten“, meinen Saldo nicht)

      Ledger Live wurde seitdem 2 Mal aktualisiert, aber es hat sich nichts geändert.

      Und wo liegt jetzt das Problem? Was sollte ich tun? Kann mir das jemand erklären?

    • #3110452
      Pretty_Divide_7732
      Gast
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      Have got same issue as well

    • #3110453
      Dry_Seat_5302
      Gast
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      UPDATE: as I described previously, some fields from Ledger Live were inactive (including ‚Accounts‘ so I do not see any my accounts and their balances). And there is no ’synchronized‘ green icon on the top

      I click ‚My Ledger‘ and see that all installed cryptocurrencies showed there (but in this field I do not see balances)

      And in ‚My Ledger‘ I can click ‚Add Account‘

      So, I clicked Z-Cash and installed new account

      And since this moment all fields in Ledger Live became active, I see gree icon ‚Synchronized‘ and everything looks good now, but…

      When I go to ‚Accounts‘ field I do not see all my old accounts, I see only this new Z-Cash account with zero balance

      Can somebody from Ledger can explain the situation ?

      Or I should completely restore via seed phrase (but I’m afraid to see this new account only instead of all old accounts in different currencies) ?

      P.S. I cleared cash but it didn’t help me

    • #3110454
      DailyUpsAndDowns
      Gast
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      There i no update of the situation in the notifications.

    • #3110455
      Jim-Helpert
      Gast
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      Hey there, the issue was identified and fixed for walletconnect, and it should be running smoothly again.

      Just make sure your versions are up-to-date in the order mentioned here: [https://support.ledger.com/hc/en-us/articles/8458939792669-How-to-perform-a-complete-update-of-your-Ledger-setup?docs=true](https://support.ledger.com/hc/en-us/articles/8458939792669-How-to-perform-a-complete-update-of-your-Ledger-setup?docs=true)

      Then head to Ledger Live settings > help > and clear cache to refresh its block explorers

      Let me know how it’s going for you

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