Hilfe bei Ledger-Problem Niemand will mir helfen

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  • Dieses Thema hat 3 Antworten sowie 1 Teilnehmer und wurde zuletzt vor vor 1 Jahr, 4 Monaten von pringles_ledger aktualisiert.
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    • #2989893
      root_s2yse8vt
      Administrator
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      ::

      Ich habe einen brandneuen Ledger gekauft und die Anweisungen zur Einrichtung befolgt. Ich habe die entsprechende App für mein Guthaben hinzugefügt, kann aber aufgrund dieser Fehlermeldung nicht übertragen.“ \*\*Etwas ist schief gelaufen – Bitte überprüfen Sie, ob Ihre Hardware-Wallet mit der Wiederherstellungsphrase oder Passphrase eingerichtet ist, die mit dem ausgewählten Konto verknüpft ist“\*\*

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      Ich habe frühere Konten aus anderen Ledgern.

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      Ich habe mich an den technischen Support von Ledger gewandt und sie haben mir nicht weiter geholfen, als mich auf verschiedene Seiten zu schicken.

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      Muss ich die Ledger-App von meinem Laptop löschen und neu starten?

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      Was kann ich tun?

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    • #2989895
      Ant1sociaI
      Gast
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      Did you check for any updates?
      If yes, I’d reset it alltogether
      ***Make sure you have your seedphrase and/or passphrase, if so, erase the device and restore your account using the seedphrase or passphrase. If you don’t have those don’t reset!!

    • #2989896
      loupiote2
      Gast
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      This message indicates that the account was created with a ledger that had another seed phrase or passphrase.

      Have you ever reset your ledger ( or set up a passphrase / 25th word) since you created this account?

    • #2989897
      pringles_ledger
      Gast
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      Hey – sorry to hear about the difficulties you’re experiencing. Let’s try to resolve this step by step.

      The error message you’re seeing usually appears when the recovery phrase loaded on your Ledger device doesn’t match the account you’re trying to access. Since you mentioned you have previous accounts from other Ledgers, it’s possible you might be trying to access an account associated with a different recovery phrase.

      Here’s what you can do:

      1. If you have multiple Ledger devices, each set up with a different recovery phrase, make sure you’re using the device that was used to create the account you’re trying to access.

      2. If you only have one Ledger device but multiple recovery phrases, you might need to reset your device and restore it with the recovery phrase associated with the account you’re trying to access. Remember, before resetting your device, ensure you have the correct recovery phrase on hand. You don’t necessarily need to delete the Ledger Live app from your laptop.

      More info here on this video explainer

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